Wat is revalidatie?

Van lichte rugpijn tot grote orthopedische chirurgie, we zijn toegewijd om u te helpen weer te doen waar u van houdt. Bewegingsvrijheid verliezen door een orthopedisch letsel, ziekte of operatie kan een uitdaging zijn.

Wij staan ​​aan uw zijde met deskundige zorg en ondersteuning terwijl u uw kracht en mobiliteit weer opbouwt, zodat u weer tot leven kunt komen.

Orthopedische revalidatie

Orthopedische revalidatie, ook bekend als musculoskeletale revalidatie, is bedoeld voor de behandeling van verwondingen of ziekten waarbij het bewegingsapparaat is betrokken, waaronder botten, spieren, pezen, ligamenten, gewrichten en ander bindweefsel.

Bij Fysiotherapie De Vries gebruiken onze therapeuten een verscheidenheid aan therapieën, waaronder fysio- en oefentherapie om allerlei aandoeningen te behandelen.

Onze aanpak brengt artsen, therapeuten en andere clinici uit de regio samen om u, uw kind of familielid de beste revalidatiezorg te bieden

We gaan verder dan het aanpakken van pijn. Onze therapeutische benadering van musculoskeletale (orthopedische) revalidatie is bedoelt om een terugkeer naar een actieve levensstijl te vergemakkelijken, inclusief sport, werk, vrijetijdsbesteding of hobby’s.

Ons doel is iemand in staat te stellen fysieke beperkingen te overwinnen en hersteltijd waar mogelijk te verkorten. Onze therapeuten zijn bedreven in het begeleiden van veranderingen die de algehele gezondheid en het welzijn nu en in de toekomst verbeteren.

Waar wij ondersteuning in bieden bij revalidatie

• Artritis / degeneratieve gewrichtsaandoening
  • Rug- en nekpijn
  • Carpaal tunnel syndroom